پوست خشک از پوست سر در بیماری کلیه پلی کیستیک: علت و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک نگران است جیب مایع کوچک و بزرگ ممکن است به کلیه ها گسترش وجود دارد. با بزرگ شدن کیست، را فضای طبیعی بافت کلیه، که منجر به کاهش عملکرد کلیه، همراه با یک سری از علائم. پوست است پوست سر خشک نیز به بیماری کلیه پلی کیستیک درد شدید مربوط بیماران می خواهد تا تعیین علت و درمان.

پوست سر خشک پوست در بیماری کلیه پلی کیستیک

یک تابع از کلیه تمیز کردن متابولیسم بدن زباله. با توجه به عملکرد کلیه کاهش، متابولیت های توده نیتروژن احتباس تحریک پوست. علاوه بر این، با توجه به گردش خون ضعیف، غدد سباسه و غدد عرق شانه ای بالا انداخت. در این زمان، بیماران پوست خشک، از جمله پوست سر رنج می برند.

درمان برای پوست سر خشک پوست PKD

اگر بیماران می خواهند از پوست پوست سر خشک خلاص شدن از شر، باید سطح خود را از سموم را کاهش دهد و ترویج گردش خون. طب غربی شاید می تواند به شما کمک کند پاک به طور موقت علائم، اما بدون معکوس عملکرد کلیوی، بیماران پوست سر خشک پوست دوباره رنج می برند. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، کلید برای آنها را به عقب عملکرد کلیوی کاهش کیست و افزایش پرفیوژن خون در کلیه ها است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به PKD است. مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر ممکن است گردش خون در کیست دیوار ترویج، به طوری که نفوذ پذیری از کیست دیوارها را می توان افزایش و مایعات ممکن است جریان پشت کیست در رگ های خونی، و گردش خون، کیست مایع را می توان متابولیزه. علاوه بر این، مواد مخدر نیز می تواند سلول های اپیتلیال فعال در کیست دیوار مهار ترشح مایع کیست، کنترل از بزرگ شدن از کیست.

هنگامی که کیست ها shrunken و افزایش پرفیوژن خون، با افزایش GFR، عملکرد کلیه می شود سرمایه گذاری خواهد شد، و پس از آن سطح طبیعی اوره و گردش خون، پوست پوست سر خشک نیز می تواند برداشته شود ریشه ویبولیتین اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد علت کلیه پلی کیستیک و درمان بیماری ها، شما می توانید پزشکان آنلاین ما تماس بگیرید، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-support@hotmail.com ما در مدت 24 پاسخ ساعت.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1935.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، پلی کیستیک درمان بیماری کلیه و علل ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: